- Número d'habitacions: 4
- Número de banys: 3
- Metres útils: 232 m2
Descripció
Lloguer de casa-xalet al Pi de St. Just, Olius, Solsonès, moblada i equipada. La casa disposa d’una superfície de 232m2 distribuïts en dos plantes.
La primera planta consta de rebedor, amb accés al garatge i un quartet petit, menjador amb llar de foc, 1 bany complert amb plat de dutxa, cuina amplia i un quartet per guardar llenya.
Segona planta, 6 habitacions: una sala d´estar amb sortida a terrassa, quatre dormitoris i una habitació safareig. Totes les habitacions tenen armaris encastats, bany complet amb banyera, dormitori de matrimoni també amb sortida a la terrassa, dos dormitoris dobles i un d´individual.
Calefacció de gasoil, aigua calenta amb termo elèctric. Gran pati exterior amb zona de barbacoa i amb possibilitat de recuperar piscina d’obra (actualment tapada).
Preu lloguer: 1.000 €